درباره ما

گروه مهندسی و بازرگانی گاردصنعت قریب به دو دهه گذشته در قالب شرکت با مسئولیت محدود و با سرمایه بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه فروش و خدمات سیستمهای محافظتی دستگاههای الکتریکی و برق اضطراری بدون وقفه  بخصوص یو پی اس آغاز نمود. در ادامه به لحاظ دارا بودن دانش فنی و بدست آوردن تجربه های متعدد و علاقه مندی سرمایه گذاران، به زمره مشاوران، طراحان، تامین کنندگان و فروشندگان برتر این حرفه پیوست. این شرکت مصمم است با بهینه سازی سیستم های نوین مدیریتی و سازمانی، با اتكا بر نیروی انسانی با تجربه، به روز رسانی تكنولوژی طراحی و ساخت یو پی اس، استابیلایزر، اینورتر، شارژهای صنعتی و باتری های مخصوص یو پی اس  برند گاردصنعت، ارتقاء كمی و كیفی محصولات، ضمن توسعه بازار و ارتقاء خدمات خود به مشتریان جلب رضایت کامل آنان را برآورده سازد.
با توجه به مشکلات موجود در برق شهری نظیر نوسانات و قطع برق شهر و احتمال آسیب دیدن دستگاههای حساس آزمایشگاهی و تجهیزات حساس الکترونیکی و یا از بین رفتن اطلاعات  دیتا سنترها و سیستم های کامپیوتری بخصوص عدم  توانایی بهره وری در زمان قطع برق شهر و در راستای  رفع این مشکلات و نیاز هموطنان عزیزمان در سراسر میهن پهناورمان ایران،
شرکت گاردصنعت با افتخار محصولات و خدمات خود را با برند «گاردصنعت» ارائه می کند:
تولید، تامین، مشاوره و نصب و راه اندازی انواع دستگاههاي یو پی اس (UPS) (برق اضطراری بدون وقفه) در مدل های تک فاز / سه فاز در توانهای مختلف از 500 ولت آمپر (500VA) تا 300 کیلو ولت آمپر (300kva) .
تامین، نصب و راه اندازي  انواع استابیلايزر در توانهای گوناگون و در مدل های تکفاز و سه فاز همگام با تکنولوژی روز دنیا.
خدمات پس از فروش، تعمیرات و ارائه خدمات پشتیبانی انواع دستگاههاي یو پی اس (UPS) و استابیلايزر (Stabilizer) ساخت داخل و یا خارج از کشور.
ارائه انواع باتری های مخصوص یو پی اس در ابعاد و ظرفیت های گوناگون (آمپر باتری)  با بهترین کیفیت و تکنولوژی روز همچنین ارائه انواع جعبه (کابینت) باتری با ابعاد و مدلهای ثابت و متحرک
در ضمن قابل ذکر مییاشد که  کلیه محصولات این شرکت داری یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.
شرکت مهندسی و بازرگانی گاردصنعت مفتخر به همکاری با ارگانها و سازمانهای دولتی و خصوصی نظیر: وزارتخانه ها (اطلاعات، ارتباطات و فن آوری، نیرو، نفت و …)، دانشگاه و مراکز آموزشی (دانشگاه تهران، مازندران، آزاد اسلامی، مالک اشتر، آزاد تهران و شمال کشور)، بانک های دولتی و خصوصی (کشاورزی، ملی، سامان و ……)، نمایندگی های خودرو (ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن و …)، مراکز پزشکی و درمانی (بیمارستانها، درمانگاهها، آزمایشگاههای پزشگی و …)، مخابرات استان تهران و مازندران، صدا و سیمای جمهوری اسلامی، فرودگاه مهرآباد و غیره می باشد.
شرکت مهندسی و بازرگانی گاردصنعت مجموعه ای است از نیروهای متبحر، با تجربه و با انگیزه که در حوزه های مدیریت، صنعت، بازاریابی و غیره هماهنگ با هم در راستای اهداف این شرکت خصوصا تلاش برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان عزیز قدم بر می دارند.

قدرت بی وقفه، زندگی بی وقفه

 

Uninterrupted power, Uninterrupted life

به اشتراک گذاشتن این استوری،بستر های خود را انتخاب کنید!

چشم انداز:

  • قرار گرفتن در بین برترین های کشور در زمینه تامین و فروش سیستمهای محافظتی دستگاههای الکتریکی و برق اضطراری بدون وقفه
  • تمرکز بر ارائه محصولات جدید با برترین تکنولوژی و بر پایه تولید ملی
  • تاکید بر توسعه منابع انسانی دانش محور بعنوان مهمترین عامل تثبیت و رشد شرکت
  • تاکید بر مشتری مداری و دستیابی به خشنودی کامل مشتریان
  • حرکت به سوی جهانی شدن وهمکاری و تعامل مستمر با شرکت های معتبر دنیا
  • تلاش در بهبود آگاهی عمومی، ارائه سمینارهای آموزشی  جهت ارتقاء سطح دانش فنی و  فن آوری روزآمد