شبکه های کامپیوتری

راهنمای خرید یو پی اس برای شبکه های کامپیوتری

شبکه های کامپیوتری به گروهی از کامپیوترها و تجهیزات انفورماتیکی گفته می شود که به طرق مختلف به هم متصل شده باشند. هدف از ایجاد یک شبکه، انتقال یا به اشتراک گذاری اطلاعات است.
حساسیت و کاربری های متفاوت شبکه های کامپیوتری سبب می گردد تا نوع تجهیزات مورد نیاز جهت حفاظت آنها در مقابل نوسانات و اختلالات برق شهر و یا تامین برق مناسب برای آنها نیز متفاوت باشد.
با توجه به این موضوع سعی داریم تا در این قسمت حداقل راهکارهای این حوزه را بررسی نمائیم، البته باید توجه داشت در این قسمت سعی گردیده تا با توجه به تجارب شرکت گاردصنعت، حداقل تعداد کاربری ها مورد توجه قرارگیرد و توصیه می گردد تا مشتریان محترم از امکانات و خدمات پشتیبانی پیش از خرید شرکت گاردصنعت در زمینه آموزش و یا مشاوره های لازم بهره لازم را ببرند.
نکات زیر را در خرید یا تهیه یو پی اس حتما لحاظ کنید:
اگر هدف شما از خرید یو پی اس کامپیوتر صرفا داشتن یک سیستم امن بدون خرابی است، می توانید از یو پی اس های با باتری داحلی مدل S شرکت گاردصنعت استفاده نمایید.
در شرکت ما این یو پی اس ها با نام یا سری  MiniGuard شناخته می شود. باید در نظر داشته باشید این مدل از دستگاه ها  هنگام قطع برق شهر زمان سوئیچی معادل 2 الی 4 میلی ثانیه داردکه برای بیشتر پاورهای کامپیوتر مشکلی از قبیل ریست یا خاموشی به همراه نخواهد داشت. اما اگر خاموش بودن سیستم کامپوتر شمادر هنگام قطع برق شهر در مدت زمان طولانی، باعث ایجاد خسارت مالی به شرکت یا مجموعه شما می شود باید از یو پی اس های با باتری بیرونی مدل L  استفاده نمایید تا مدت زمان برق دهی بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.

محصولات پیشنهادی

به اشتراک بگذارید: